FANDOM

Opiekunki - Drugi odcinek pierwszego sezonu, oraz drugi odcinek ogółem. Ten odcinek zgromadził rekordową liczbę 4.437.575 osób podczas premiery.

FabułaEdytuj

PrologEdytuj

Rodzice z Kubą przeglądają album i wspominają opiekunkę, która przeszła załamanie nerwowe, po tym gdy Kuba ugryzł Kacpra, będącego wówczas niemowlęciem. Jakub mówi, że można ich zostawić samemu, lecz każdego z nich oddzielnie.

Scena 1Edytuj

Do Boskich dzwoni ich opiekunka z informacją, że nie przyjdzie. Rozpoczyna się tym kłótnia o opiekę nad dziećmi, gdy ich nie będzie. Kiedy już mieli zdecydować się na zostawienie chłopców samych, na górze rozpoczęła się istna bitwa pomiędzy Kubą, a Kacprem, w której stłuczono doniczkę, co ostatecznie przekreślało plan.

Scena 2Edytuj

Natalia poucza Ludwika, jak zostać z dziećmi, zwłaszcza co im dać do jedzenia. Po pseudo-zrozumieniu wytycznych przez Ludwika, gdy został sam powiedział dzieciom To co panowie: Pizza czy hamburger?! chłopaki ironicznie zapytali o potrawy, które nakazała jeść Natalia.

Scena 3Edytuj

Ludwik znów ma zostać samemu z Kacprem, Kubą i Tomkiem, co przyjmuje bardzo dobrze. Gdy po wyjściu Natalii mieli zacząć grać w monopoly, do domu weszła Natalia, której odechciało się wychodzić. Przed rozpoczęciem gry w 5, Ludwik postanowił wyjść. Otrzymał zgodę, po czym chłopcy od razu zaczęli kłótnię i wojnę na klocki z monopoly.

Scena 4Edytuj

Ludwik flirtuje w łóżku z Natalią, która, z początku niechętnie, lecz po chwili zgadza się na chwilę dla współżycia. Podsłuchujące to dzieci uznały, że mogą jeszcze chwilę zagrać na X-boxie.

Scena 5Edytuj

Natalia przyjmuje kandydatkę na opiekunkę, która jest studentką. Ma atuty, takie jak: atrakcyjna cena, kurs pierwszej pomocy, oraz ogólny urok osobisty. Natalię odstraszał jednak piercing i zainteresowanie nią Ludwika. Gdy ten patrzył na nią schylającą się, ta skłamała, że impreza, na którą mieli wyjść jest nie tego dnia, lecz za tydzień.

Scena 6Edytuj

Ludwik i Marek oglądają mecz. Kacper kilkakrotnie wzywa ojca, lecz Marek odradza mu to, przez co finalnie Kacper ma do nich sam zejść. Następnie gdy Natalia wróciła widzi Kacpra oglądającego z nimi mecz. Wszyscy od razu każą mu iść na górę, ale ten mówi, że "tylko dokończy piwko". Marek od razu uciekł z domu Boskich, przez co Natalia spogląda złowrogo na męża.

Scena 7Edytuj

Kuba chce wyjść niechlujnie ubrany do szkoły, lecz Natalia oczywiście się nie zgadza. Po nieudanych próbach przekonania matki do wyjścia w tym stanie, pojawia się Ludwik, który ubrany boso w sam dres, swym wyglądem przekonuje Natalię do pójścia Kuby w tym stanie. Po tym matka Jakuba załamuje się nerwowo.

Scena 8Edytuj

Natalia wraca z pracy mając depresję. Nie zadzwonił do niej zagraniczny klient. Z przerażeniem odsłuchuje pocztę głosową, min.: ze śmiechem, stwierdzeniem, że Kuba jest głupi oraz jej klienta. Powitanie (z głosem Jakuba) brzmiało : "Dzień dobry. Dodzwoniłeś się do Boskich. Zostaw wiadomość po tym sygnale (jakim był dźwięk puszczenia bąka).

Scena 9Edytuj

Natalia oprowadza nową opiekunkę, która wydaje się idealna, lecz po chwili przychodzi jej chłopak, który wygląda jak typowy dresiarz. Natalia symuluje ból głowy, aby móc zostać z dziećmi.

Scena 10Edytuj

Kuba i Kacper kłócą się o pilota, lecz przerywa to Ludwik, który każe im zrobić coś bez telewizji ani komputera. Po kilku komicznych sytuacjach śmieje się z Natalią, że namówił ich do przeczytania Małego Księcia.

Scena 11Edytuj

Ludwik kupił dzieciom zabawki, co zezłościło Natalię, która twierdzi, że od tego nie będą go bardziej kochać. Po chwili Tomek daje mamie kwiaty, ku złości jej męża.

Scena 12Edytuj

Natalia i Ludwik zatrudniają nową opiekunkę, którą wychwalają. Miała puścić chłopakom film, klasykę. Potem widać ich w łóżku, wraz z przerażonymi dziećmi, po czym Ludwik mówi Natalii, że puściła im klasykę, ale horroru.

CiekawostkiEdytuj

  • Dotychczasowa opiekunka Boskich miała na imię Lidia.
  • Jest to pierwsze wystąpienie: Marka, Ani, Kingi, Roberta, oraz Gabrysi.