FANDOM

79541

Natalia w swojej kuchni.

Natalia Boska - żona Ludwika i mama trójki dzieci: Tomka, Kuby i Kacpra. Córka Janiny i Zenona Lipskich. W jej role wciela się polska aktorka, Małgorzata Kożuchowska.

OpisEdytuj

Natalia jest 40 letnią Kobietą.Ludwika poznała na studiach i właśnie wtedy się w nim zakochała. Natalia jest szefem wydawnictwa pism kobiecych. Zawsze kiedy dzieci są niegrzeczne, albo wybrzydzają coś co ona zrobiła dla nich, krzyczy na nie, jej mąż nie jest w takich sytuacjach, ani po stronie dzieci, ani żony, ponieważ kocha ich wszystkich.Zwykle ubiera się w czarną bluzkę w czerwono żółte paski jej paznokcie są czarne ma czarną spódnicę.

Natalia kocha dzieci a najbardziej Kacpra, zawsze go pocałuje lub przytuli mieszka z nim od kiedy się urodził Ciągle się nim opiekuje.
Z10454222Q,Malgorzata-Kozuchowska

Natalia w złym humorze

Kulisy humoruEdytuj

Natalia przedstawiana jest w serialu jako nadopiekuńcza matka, stawiająca ponad wszystko swe idee normalnej, tradycyjnej rodziny, próbująca wdrożyć je w życie. Potrafi sprowadzić do porządku dzięki donośnemu głosowi. Jej próby wychowania dzieci na idealnych Polaków, często schodząc na manowce są kwintesencją jej komiczności. W początkowych odcinkach serialu wyolbrzymiano jej braki w znajomości nowinek technologicznych, co obecnie się wycofuje. Humorystyczne mogą wydawać się jej stosunki Ona-Ludwik kontra dzieci. Często konflikty rodziców z potomkami są bardzo stronnicze (na różne strony), przez co czasami wygrywają kłótnię bez dyskusji, lecz często dzieje się to przez wewnętrzne nieporozumienia rodziców, co przechyla szalę zwycięstwa na stronę Kacpra, Kuby i Tomka.