FANDOM

Mmmm

Maria

Maria - przyjaciółka Natalii Boskiej, od dziecka. Feministka, uważa, że synowie Natalii są niesamodzielni. Ma psa, który wabi sie Brutus.

OpisEdytuj

Maria i Natalia znają się od podszewki. Przyjaźniły się ze sobą już w dzieciństwie. Choć drogi przyjaciółek w pewnym momencie rozeszły się i każda z nich przedstawia obecnie inny pogląd na życie i świat, wciąż uwielbiają spędzać ze sobą czas.

Maria to kobieta samotna, przedkładająca ponad szczęście rodzinne swoją karierę. Marzy, żeby zostać pierwszą kobietą prezydentem. Natalia zazdrości czasami przyjaciółce jej niezależności oraz beztroskiego życia bez poczucia odpowiedzialności za rodzinę.

Choć Maria żyje bez większych zobowiązań, nie jest pozbawiona empatii. To osoba wyjątkowo sympatyczna, z dużą dozą poczucia humoru. Jest otwarta i liberalna – potrafi dogadać się z dziećmi Boskich, używając czasami mało pedagogicznych, lecz wyjątkowo skutecznych sposobów. Synowie nazywają ją czasami „wujek Maria”, mając oczywiście na uwadze jej silny charakter. Od jakiegoś czasu posiada dziecko.