FANDOM

0005YVL072QKMFA3-C122-F4

Kacper w nowszych odcinkach

Kacper Boski – młodszy synek Natalii i Ludwika. Brat Tomka i Kuby. Ma 12 lat, jest najmłodszym i jednocześnie najbystrzejszym z trójki rodzeństwa. Grany przez Mateusza Pawłowskiego.Jednak głód wiedzy powoduje, że chętnie dowiaduje się rozmaitych ciekawostek od swojego starszego rodzeństwa.

Charakter Edytuj

Kacper

Kacper w dawnych odcinkach

Do perfekcji opanował sztukę owijania rodziców wokół palca. To chłopiec gotowy na wszystko, żeby osiągnąć to, czego pragnie – kłamać, oszukiwać, krzyczeć, skarżyć. W końcu cel uświęca środki! Zresztą zdaniem chłopca, wszystko mu się należy, ponieważ jest najmłodszy i w konsekwencji dostał mniej niż jego bracia. Mimo młodego wieku Kacper doskonale wie, że urok najmłodszego w rodzinie potrafi zdziałać cuda. Świadom swojej siły i wizerunku, wykorzystuje je niecnie do swoich celów. Kacper ma zadatki na wyśmienitego aktora – jest gotowy do zagrania każdej roli i zbicia z tropu każdego.

Jak na ośmiolatka przystało, najmłodszy Boski niewiele jeszcze wie o świecie. Jednak głód wiedzy powoduje, że chętnie dowiaduje się rozmaitych ciekawostek od swojego starszego rodzeństwa. Bierze czynny udział w dyskusjach o poligamii czy stosunkach politycznych panujących w Stanach Zjednoczonych. Bardzo często zadaje rodzicom pytania, które wprowadzają ich w zakłopotanie.

W 3 sezonie zmienił się, stał się nieco bardziej agresywny [zamknął pierwszaki w stołówce], przestał zadawać tyle pytań. Od 3 sezonu gra w hokeja.

Wygląd Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Ma drugie imię po pradziadku od strony ojca, które brzmi Sędziwuj, o czym wspomniano w odcinku 130, Czyżby Koniec?.