FANDOM

Kacper

Kacper

Kacper Boski – młodszy synek Natalii i Ludwika. Brat Tomka i Kuby. Ma 12 lat, jest najmłodszym i jednocześnie najbystrzejszym z trójki rodzeństwa. Grany przez Mateusza Pawłowskiego.

OpisEdytuj

Do perfekcji opanował sztukę owijania rodziców wokół palca. To chłopiec gotowy na wszystko, żeby osiągnąć to, czego pragnie – kłamać, oszukiwać, krzyczeć, skarżyć. W końcu cel uświęca środki! Zresztą zdaniem chłopca, wszystko mu się należy, ponieważ jest najmłodszy i w konsekwencji dostał mniej niż jego bracia. Mimo młodego wieku Kacper doskonale wie, że urok najmłodszego w rodzinie potrafi zdziałać cuda. Świadom swojej siły i wizerunku, wykorzystuje je niecnie do swoich celów. Kacper ma zadatki na wyśmienitego aktora – jest gotowy do zagrania każdej roli i zbicia z tropu każdego. Jak na ośmiolatka przystało, najmłodszy Boski niewiele jeszcze wie o świecie. Jednak głód wiedzy powoduje, że chętnie dowiaduje się rozmaitych ciekawostek od swojego starszego rodzeństwa. Bierze czynny udział w dyskusjach o poligamii czy stosunkach politycznych panujących w Stanach Zjednoczonych za rządów George’a Busha. Bardzo często zadaje rodzicom pytania, które wprowadzają ich w zakłopotanie.W 3 sezonie zmienił się, stał się nieco bardziej agresywny [zamknął pierwszaki w stołówce], przestał zadawać tyle pytań. Od 3 sezonu gra w hokeja, jednak jego drużyna cały czas przegrywa,nie wiadomo czy Ludwik źle trenuje drużynę, czy dziecięca drużyna po prostu nie jest zaangażowana (na początku 4 sezonu kiedy podczas meczu drużyna Kacpra przegrywała 2:0 podczas narady zespołu wszyscy uciekli do faceta przebranego za niedźwiedzia który chodził obok.)

0005YVL072QKMFA3-C122-F4

Kulisy humoru Edytuj

Kacper jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych postaci w serialu. Dzięki swojemu charakterystycznemu śmiechowi rozbraja publiczność. Komiczna jest jego początkowa niewiedza na temat świata. Dziś jest postacią mniej ukazywaną, niemniej jednak poprzez swoją "pracowitość", oraz oryginalne sposoby bycia bawi wciąż tak samo.

CiekawostkiEdytuj

  • Ma drugie imię po pradziadku od strony ojca, które brzmi Sędziwuj, o czym wspomniano w odcinku 130, Czyżby Koniec?.