FANDOM

Jedna kobieta, czterech facetów - Siódmy odcinek 1 sezonu serialu "Rodzinka pl" i zarazem całego serialu. Zgromadził przed telewizorami 2 960 209 widzów.

FabułaEdytuj

PrologEdytuj

Rodzina Boskich przegląda album ze zdjęciami. Kacper przypadkiem rozwija temat mody obowiązującej w czasach Natalii. Wszyscy, poza Natalią dochodzą do wniosku, że z dzisiejszej perspektywy ubiór z tamtych czasów nie byłby dziś tak elegancki. Ludwik zażartował "ja się w tobie zakochałem w tym", co ostatecznie ją zezłościło.

Scena 1Edytuj

Natalia musi wyjść szybciej, więc Kuba i Kacper muszą samemu zjeść śniadanie. Jednak mimo to matka i tak dokończyła przyrządzanie za chłopców. Jednak gdy o tosta poprosił Tomek, ta wrzasnęła na nich wszystkich. Zdezorientowanemu Tomkowi chłopcy tłumaczą, że musieli sobie "samemu" zrobić śniadanie, a to wszystko przez hormony.

Scena 2Edytuj

Natalia wraca z zakupami. Jednak chłopcy nie chcą pomóc jej we wnoszeniu produktów do domu. W końcu na pomoc przybiega Ludwik, który pyta się czy kupiła tuner do drukarki, o który prosił. Jednak ta nie zrobiła tego, przez co smutny Ludwik oddał jej wszystkie torby obciążając ją jeszcze bardziej, i pojechał na zakupy.

Scena 3Edytuj

Mama prosi Tomka o wyniesienie śmieci, lecz ten nie chce tego zrobić. W końcu Natalia pozwala to zrobić Kacprowi. Przestrzega jednak młodzieńca, żeby wystawił śmieci na środku chodnika. Ten wyrzuca je na środek, lecz wjazdu do garażu. Kończy się to rozjechaniem odpadów przez wjeżdżającego Ludwika.

Scena 4Edytuj

Natalia przyjeżdża z zakupami. Ani Kuba, ani Kacper nie chcieli jej pomóc, przez co ich matka zaczęła narzekać na dzieci. Po pewnym czasie przyszedł Tomek, jednak bynajmniej nie pomóc matce, na co skrytą nadzieję miała Natalia, lecz by wziąć ciastka i powiedzieć, że idzie do kolegów.

Scena 5Edytuj

Kuba pyta się Natalii czy może coś zjeść. Ta zakazuje mu to, argumentując że obiad będzie za godzinę. Niezadowolony syn idzie do ojca i też się o to pyta. Ten jednak mu pozwala, twierdząc, że jeszcze godzina do obiadu.