FANDOM

Kubaaa

Oto Kuba

Jakub Boski - syn Natalii i Ludwika ma 18 lat Młodszy brat Tomka, starszy Brat Kacpra. Były chłopak Agaty, aktualnie chodzi z Paulą. Dużo broi i nie lubi chodzić do szkoły. Nie cierpi szynki na pizzy.

OpisEdytuj

Kuba to miłośnik wszelkiej aktywności fizycznej – szczególnie deski – tej na kółkach, na śniegu i wszystkiego tego, co powoduje, że na ciele pojawiają się siniaki. Wszędzie go pełno. Ma niespożyte pokłady energii. Znajduje się w dosyć trudnym wieku – z jednej strony czuje się dorosły i na tyle odpowiedzialny, że chciałby na siebie zarabiać np. jako opiekun do dzieci, z drugiej strony korzysta z przywilejów bycia dzieckiem.

Kuba jest zawsze gotowy, żeby podważać autorytety, co powoduje, że często wpada w tarapaty. Szczęśliwie,
Rodzinkapl 4 sezon kuba boski 580x0 rozmiar-niestandardowy

To Agata z Kubą

dzięki urokowi osobistemu udaje mu się wyjść z wszelkich opresji bez większych obrażeń. To także typ spryciarza. Wykorzystuje naiwność najmłodszego w rodzinie Kacpra i namawia go do sprzątania pokoju albo do niekorzystnej wymiany na monety.
Jakub

Kuba w najnowszych odcinkach

Co ciekawe, za tym wizerunkiem twardziela rewolucjonisty kryje się trochę nieśmiały i wrażliwy chłopiec, którego dość łatwo przestraszyć. Jego największym marzeniem jest własny pokój, żeby móc zapraszać kolegów bez ciągłego towarzystwa młodszego brata.w 3 sezonie spełniło się jego marzenie.Mimo ze on i Kacper często się kłócą jednak chłopak lubi młodszego brata ponieważ kiedy Ludwik i Natalia poszli do restauracji sami chłopak spał z Kacprem w jednym łóżku [opiekował się nim]. Lubi grać z braćmi na komputerze.