FANDOM

Dziewczyna Tomka - piąty odcinek sezonu pierwszego i zarazem piąty odcinek serii. Jego oglądalność wyniosła 3 110 065 osób.

FabułaEdytuj

PROLOG
Natalia i Tomek rozmawiali przy albumie o dawnych klubach studenckich, do których chodziła Natalia. Tomkowi spodobała się postać na ilustracji i ze wstydem przyjął informację, że to jego matka.
SCENA 1
Natalia próbuje nakłonić Kubę i Kacpra do jedzenia płatków i założenia skarpetek. Niestety, Kuba twierdzi że płatki bez rodzynek i z wyjętymi rodzynkami różnią się smakiem, czego nie może zrozumieć jego matka. Kacper bawiący się skarpetkami, w końcu wrzuca je przypadkiem do płatków Jakuba.
SCENA 2
Do Tomka przychodzi Sylwia, jego czarnoskóra dziewczyna. Rodzice po wyjściu pary zaczęli rozmawiać na jej temat. Ludwik stwierdził że mimo ich tolerancji ma coś przeciwko niej. Natalia zaczęła z nim kłótnię o to, że jest rasistą, lecz Ludwik powiedział że nie ma nic przeciwko jej kolorowi skóry, lecz temu, że miała szalik Legii Warszawa, co oznaczałoby, że jest "legionistką".
SCENA 3
Kuba i Kacper rozmawiali przed snem o swoich dziewczynach. Po pytaniu Kacpra o uczucie podczas pocałunku okazało się, że było to sprawdzenie czy Kuba to wiedział, po czym zasnęli.
SCENA 4
Natalia bezskutecznie próbuje dowiedzieć się jak minął wieczór Tomka z Sylwią. Chce powiedzieć mu, że może się u niej poradzić w każdej sprawie. Po chwili Ludwik pyta dla śmiechu czy jego dziewczyna dobrze się całuje, co bardzo rozzłościło Tomka.
SCENA 5
Ludwik próbuje namówić Tomka do rozmowy na temat jego związku z Sylwią. Ten wyjawia mu, że ona ciągle każe mu brać udział w "banalnych formach rozrywki". Ojciec radzi mu, żeby był asertywny i sprzeciwiał się wszystkiemu przeciwnemu mu. W tym samym czasie weszła Natalia i przypomniała mu, że jadą na wyprzedaż w sklepie meblowym, co mimo rad nie spotkało się ze sprzeciwem męża.
SCENA 6
Kuba zostawił na środku jadalni śmieci, które miał wynieść. Zdenerwowany Ludwik kazał natychmiast to wytłumaczyć. Kuba bez słowa winy dał mu i Natalii wyjaśnienie: Ludwik nie podwiózł pewnego razu Jakuba na mecz, bo mu się nie chciało, choć zobowiązał się zawsze go zawozić. Wykonał więc tylko połowę pracy, dlatego jego syn zmierzył gdzie wypada połowa drogi pomiędzy śmietnikiem, a kuchnią i tam postawił śmieci.
SCENA 7
Natalia ze smutkiem słucha wulgarnej, seksistowskiej, piosenki raperskiej. Dołącza do niej Ludwik, który nie przejmuje się wieścią, że piosenka należy do Jakuba. Twierdzi że jeśli piosenka jest po angielsku ich syn nic nie rozumie. Nagle ich syn wchodzi do domu, po czym matka się dowiaduje o sprawdzianie z angielskiego, z którego dostał 1. Natalia ze zdumieniem wszystkich zamiast się zezłościć, cieszy się. Na zdziwienie Kuby odpowiedział jego ojciec stwierdzając po chwili: Your mother is crazy (twoja matka jest szalona).
SCENA 8
Rodzina Boskich przygotowuje się do kolacji. Kacper zagadkowo kładzie poduszkę na krześle. Następnie ku zdumieniu Natalii zjada całą brukselkę. Natalia proponuje niedomyślnemu Ludwikowi żeby jakoś nagrodzić ten "wyczyn". Gdy chcą "oddać mu hołd", Natalia chcąc wziąć poduszkę odkrywa, że składował pod nią brukselkę.
SCENA 9
Do Natalii przychodzi Tomek z problemem: nie wie jaki kupić Sylwii prezent na urodziny. Natalia po chwili rozmów zaproponowała mu, by kupił jej coś, co przypomni jej o ich poznaniu: upuszczeniu bransoletki na meczu koszykówki. Niestety niedomyślny Tomek stwierdził, że kupi jej piłkę do koszykówki.
SCENA 10
Boscy próbują zamówić pizzę, lecz wiąże się to z kłótnią na temat dodatków. W końcu Natalia urywa dyskusję stwierdzając, że zrobi naleśniki z serem.
SCENA 11
Z góry dobiegają śmiechy Kacpra. Okazuje się, że chłopcy chcą zrobić wyrzutnię fajerwerków. Ojciec już miał do nich iść sprawdzić co się dzieje, lecz chłopcy zrezygnowali po niewypale i zaczęli się kłócić o wybór gry, co uspokoiło rodziców. Po chwili rzekomy niewypał wyrzucił z siebie mnóstwo fajerwerków.
SCENA 12
Natalia rozważa Ludwikowi czy Tomek nie jest za młody na dziewczynę. Po nieco burzliwej rozmowie Ludwik próbuje uświadomić jej, że przestaje być potrzebna Tomkowi, gdyż przestaje być dzieckiem. Chwilę po tym przychodzi do nich Tomek, którego boli brzuch. Natalia od razu mówi, że mu pomoże i zaparzy mięty, przy tym wytykając Ludwikowi jego błąd.