FANDOM

Dom Boskich - Dom, w którym toczy się większość akcji serialu. Najprawdopodobniej znajduje się przy ulicy Pokrętnej 13[1]. w miejscowości Nowa Iwiczna pod Warszawą, lecz sceny wewnątrz prawdopodobnie były nagrywane w studiu TVP. Po raz pierwszy ukazano go w odcinku Ferie w domu. Został sprzedany w odcinku 181, zaś ponownie kupiony 185 odcinku.

Dom

Dom Boskich (po prawej)

WnętrzeEdytuj

Do domu wchodzi się poprzez korytarz, z którego wychodzą schody na piętro, wejście do jadalni nieoddzielone ścianą i drzwi do gabinetu Ludwika. Pomiędzy korytarzem a jadalnią znajdują się schody do piwnicy. Salon jest nieoddzielony ścianą od jadalni, a znajdują się w nim drugie drzwi do gabinetu. Za jadalnią znajduje się kuchnia, z wyjściem do ogrodu. Na piętrze położony jest korytarz, z którego można wejść do pokoi Kacpra i Tomka, łazienki, oraz sypialni rodziców. Najprawdopodobniej znajdują się jeszcze jedne schody, których nie ukazano, prowadzące do strychu, o którym wspomniano raz w serialu. Drzwi do piwnicy prowadzą do schodów, po których schodzi się do ww. piwnicy. Jest to duży pokój z pralką, oraz innymi przedmiotami codziennego użytku. Znajduje się tu przejście do pokoju Kuby.
Salon

PrzypisyEdytuj

  1. Choć czasami jest to numer 15.